diumenge, 23 d’abril del 2006

Post-Concerts

Bones gent!

Ja considero que se m'ha passat prou el mal de cervicals creat per la tensió de la nit de dos concerts com per escriure sobre aquests (tot i que encara em foten un mal increïble i estic petadíssim).

Res, només agraïr a tothom que ens va venir a veure la seva assistència, el seu suport, les seves grenyes a tothom qui en tenia i les movia, etc. Un agraïment especial a tothom qui es va empassar els dos concerts (Edu de MLV, Anna, Amaya, Re, la penya que va venir al metro, i segur que algú més), a tothom qui ens va conèixer (la primera fila de mates, i a l'Eduardo per venir a veure'ns), i a tots els incondicionals que van venir a Sagrada Família i no se'n perden ni un! Ah, i gràcies als Vàlinor per la sorpresa (almenys jo no m'esperava trobar-los).

Volem demanar perdó a la gent de Sagrada Família per tots els talls de so que hi va haver, tot i que no va ser pas culpa nostra, òbviament, però la cosa va putejar una miqueta, encara que s'oblidava ràpidament quan tornava la música, com ha de ser! I als de la FME els volem demanar perdó perquè el concert va ser curt: simplement no vam poder arribar abans, i els segurates es van posar molt tossuts a l'hora de deixar-nos més estona. Ens sap greu, teníem preparat algun tema més!


Bé, no m'allargo més, i aquí deixo els set lists dels dos concerts.

Sagrada Família

The Glass Intro - Inside
Snuro
A Tout Le Monde
The Mirror
ZZZ
Torn
Finally Free
------------
Highway Star
The Evil That Men Do

FME

The Glass Intro - Inside
Snuro
A Tout Le Monde
The Mirror
Finally Free
Highway Star

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Yep! Weno, potser escric una mica tard pro he esperat a que em passes una mica la ressaca jeje. Donx res, només era per dir-vos que el concert va estar molt bé (només vaig poder assistir al de la Sda Família), que els tècnics de so són uns incompetents (per variar), i que vaig ballar com un boig. És la primera vegada que us veig i m'ha agradat força, així que no descarto venir a més concerts. Ja estic apuntat a la llista d distribució, així que ja direu quan és el proper concert.

Apa! Felicitats a tots i a seguir fent progressiu!

Enric

08 de maig, 2006 10:50  
Anonymous Anònim said...

;)

08 de maig, 2006 10:54  
Blogger Sete said...

Enric, deus ser el Valero.

Merci noi, i fins aviat (que, en efecte, serà aviat, ja t'avisarem!)

08 de maig, 2006 15:37  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home