divendres, 17 de novembre del 2006

El mínim passa a ser 21

Sí senyors, fins avui el mínim de les edats dels membres de Blue Coconut era un nombre tan juvenil i bonic com el 20 (ehem... del màxim no en parlarem, XD). Però avui, l'única persona que encara no havia aconseguit donar 21 voltes el·líptiques complertes al voltant del Sol, ho ha aconseguit.
El nostre motor n'ha fet 21... FELICITATS ADRI!!
Esperem que siguis un motor amb llarga vida i no t'oxidis, perquè si t'oxides... vaya merda de motor! (personalment saps que jo no et desitjo tan llarga vida, però així en nom de tot un grup de companys, està bé que faci veure que no vull que et moris ja!)
Total, que en facis molts més, i que els poguem celebrar TOTS (vaja, que si pot ser et moris abans que jo).
Un petonàs (per part meva un petonSete), una abraçada i per molts anys, amor!
PD: la celebració oficial no té res d'original, però sí de molta diversió. Aquesta nit, tothom a l'Ovella Negra de Marina a partir de les 23.00 per emborratxar-se a la salut de l'Adri!!

10 Comments:

Blogger Seo said...

No vagis de guais mamón, que tu et prendràs una aigüeta!... i potser jo t'hi acompanyaré.

Salut aguerarahia.

17 de novembre, 2006 14:46  
Blogger Sete said...

Què coi una aigüeta... DUES!!! XD
Eh, que ja en van 86...

17 de novembre, 2006 16:07  
Blogger Edu Blanch said...

Felicitats, Adri!

Edu.

17 de novembre, 2006 17:07  
Blogger Puy said...

Colla de mamons, agua pa los peces!! I si, felicitats Adri, tot i que ja t'he felicitat unes quantes vegades entre ahir a la nit i avui, i mes que n'hi haura!!
Fins d'aqui un parell d'hores!

17 de novembre, 2006 21:13  
Anonymous Anònim said...

Felicitats, nano ;-)

26 de novembre, 2006 19:15  
Blogger uri said...

moltes felicitats Adri!!
Les ulleres aquestes t'afavoreixen titu, et fan més viril i madur i sexy i bateria! jjejej

M'agradeu molt cocus, m'encantaria compartir una nit de sexe desenfrenat (i desenfadat i simpàtic) amb tots vosaltres!!! :***

15 de desembre, 2006 09:06  
Blogger Sete said...

Guai!! Quan et va bé?? Jo si de cas vaig trempant ja, eh.

Ala, un besu (amb llengua i on vulguis! XD)

15 de desembre, 2006 09:27  
Blogger Sete said...

... normalment acaba "surgiendo" una titola emergent entre les cames!! XD

21 de desembre, 2006 13:43  
Blogger Puy said...

En aquest cas serien dues (titoles, de cames en serien 4)

21 de desembre, 2006 22:19  
Blogger Sete said...

... un apunt de qualitat literària garratibadora, Puy!! XD

22 de desembre, 2006 00:41  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home