dimecres, 26 de setembre del 2007

Concert Blue Coconut & Friends

Sí senyors, s'acosta l'octubre, i això significa que un any més Blue Coconut tocarem al Parc de l'Escorxador, juntament amb Vàlinor (per continuar encara més amb la tradició) i Meztuca.

La cosa serà aquest dissabte 29, començarà a les 22.00, i serem els segons a tocar (primer els Vàlinor i tercers els Meztuca), així que fent un càlcul groller (és a dir un càlcul que diu paraulotes i es tira pets i rots) podem dir que tocarem aproximadament a les 23.30 si tot va bé.

Aquest concert serà especial, ja que és el primer que fem sense cantant. Això suposa bastantes dificultats, però nosaltres hem optat per demanar col·laboracions a la gent, així que més o menys ja tenim el set list muntat amb convidats! Així que en part ens ho passarem encara millor dintre de les dificultats!

En fi, ja sabeu, Parc de l'Escorxador (parada de metro Tarragona, L3), a partir de les 22.00. Fins dissabte!

8 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja.... càlcul groller: càlcul que diu paraulotes i es tira pets i rots.

Ets el puto amo xDD

29 de setembre, 2007 00:57  
Blogger Sete said...

era evident (la broma. bé, que sóc el puto amo tb és evident, perquè negar-ho, juas, XD)

29 de setembre, 2007 03:16  
Anonymous Anònim said...

També em vaig partir amb la imatge que vas ficar del mapa.

Per cert... una estona més tard del concert em vaig tornar a trobar aquell parell d'imbècils per Marina.

30 de setembre, 2007 22:38  
Blogger uri said...

Per Déu, que bé que m'ho vaig passar! Moltes gràcies cocus per deixar-me tornar a pujar amb vosaltres.

El so va estar de puta mare, se sentia tot molt bé. Els vostres temes cada dia sonen més madurs i guapus. I vosaltres també esteu cada dia més guapus. Em vull treure la tita al vostre local un altre cop.

Sou grans titans. Un petó enorme i llarga vida als cocus blaus!

01 d’octubre, 2007 10:29  
Blogger Sete said...

Uuuuuriiii, Uuuuuuriiiiii!!
Mira que marxar sense despedir-te...
Titola titola! XD

Un petó cocotero i un petonSete!

02 d’octubre, 2007 00:51  
Blogger Edu Blanch said...

Volem la crònica!
(El sabó us el donaré llavors. Em reservo).

02 d’octubre, 2007 16:15  
Blogger Red Pèrill said...

Ostia, quina CRÒNICAAAAAAAAA MÉS GUAI!

08 d’octubre, 2007 15:51  
Anonymous Anònim said...

La cr�nica sens dubte, el millor de tot.

14 d’octubre, 2007 22:22  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home