dilluns, 7 d’abril del 2008

Ja tornem a ser aquí, i de gratis!


Ei família.

Blue Coconut tornem a tocar després d'uns quants mesos d'absència. Com és comprensible tenim unes ganes bojes de fer un concert i aquest serà especial. Ho serà perquè sonarà per primer cop una veu nova al grup, cosa que ens fa molta il·lusió. També ho serà per què estrenarem un tema nou que l'hem anat construint durant aquests mesos i que ja és un dels que més ens argaden. És una peça llarga, complexa i té unes parts canyeres que ens morim per tocar en directe. També serà un concert especial perquè la sala on tocarem no té equip d'il·luminació, per la qual cosa, hem estat fent un muntatge visual que projectarem mentre toquem (gràcies Alba i Diego). Serà una experiència nova. Nova també serà una versió que hem pensat pel dia del nostre retorn, esperem que us torneu bojos amb nosaltres.

Bé, les dades de la cita. Això serà el divendres 11 d'abril de 2008 al Centre Garcilaso de Barcelona (c/Juan de Garay 116, al costat del metro Sagrera L1 i L5) sobre les 21:30h. El preu serà de 0 € (però si ens voleu deixar alguna cosa, vosaltres mateixos). Tocarem amb els Apac trio, que són molt bons, no us els perdeu tampoc! Si us ho perdeu, la setmana següent tornarem a fer un altre concert gratuït, ja us informarem.

Fins divendres!!

P.S: El cartell ha estat obra i gràcia del Frik. Un aplausu!

9 Comments:

Blogger Edu Blanch said...

BC Novament on the road. Jo no m'ho perdo.

08 d’abril, 2008 00:45  
Anonymous Anònim said...

Oeeee!!! Oeeeeeoeoeeeeeeee!!!!

Ja tocava!!!!

08 d’abril, 2008 17:09  
Anonymous Anònim said...

(adri) Joer amb la penya! Tan dir d'actualitzar i només hi han dos comentaris! XD

09 d’abril, 2008 15:40  
Anonymous Anònim said...

)Puy(
Ja, passa. Ara m'ha agafat complexe de Gmail

10 d’abril, 2008 00:23  
Anonymous Anònim said...

Sere breu:

Grandiós.

12 d’abril, 2008 11:27  
Blogger Edu Blanch said...

Jo vaig tenir sensacions físiques que poques vegades havia experimentat abans. I psicològiques també.

De debò, si no esteu fent gires, com a mínim peninsulars, és perquè la vida és una merda.

Per cert, el personatge que heu fitxat, lligueu-lo curt.

Jo no he estat breu.

12 d’abril, 2008 20:34  
Blogger Red Pèrill said...

Doncs jo penso que podeu donar per molt més, encara que l'Edu em miri incrèdul :-)... un pas endavant òsties, jo crec que dóna per molt més la cosa...

15 d’abril, 2008 18:26  
Blogger Edu Blanch said...

Osti, Pèrill, es que nunca estamos contentos.

15 d’abril, 2008 20:03  
Blogger Red Pèrill said...

No home no, normalment ho estic!

16 d’abril, 2008 16:12  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home