dimarts, 30 de març del 2010

Resposta a "Baixes a Blue Coconut"

Hola a tothom,
arribat aquest moment en l'evolució de Blue Coconut i quedant fora del nou projecte compositiu em trobo amb diversitat de sentiments que m'arriben alhora; sento orgull per haver participat en un grup amb tan de potencial, tristesa per no poder-hi seguir, motivat per buscar un nou camí en la música i agraït per l'honestedat i sinceritat mutua que sempre hem compartit amb els "cocos". Sigui com sigui en cap moment sento rabia o odi per la decisió presa ja que d'alguna manera era una problemàtica que arrossegàvem fa 2 anys quan em van acceptar com a nou cantant, ja llavors va ser molt lent el procés d'integració pel mateix motiu.
El 23 d'abril faré el meu últim concert com a membre de Blue Coconut que és força símbolic ja que es repeteix una situació viscuda; des de principis de 2008 que em vaig posar en contacte amb la banda per primera vegada i que vam quedar, parlar, negociar, provar... no va ser fins el concert de Festassa d'aquell any que vaig arribar a ser oficialment el nou cantant i una vegada més, després d'uns mesos amb reunions, assajos, sortides... no és fins al concert de Festassa 2010 en que deixo oficialment de ser-ho. És per això que agraïria a tothom que ha format part de la familia Blue Coconut així com també tota la gent a que m'ha seguit en el meu camí com a membre de varies bandes que compartís amb nosaltres aquesta actuació, ja que n'estic convençut que quedarà enregistrat com a uns dels meus millors records.
Una abraçada i fins molt aviat.
Erik Llerena March

2 Comments:

Anonymous Jordi Freixas said...

Una noticia trista.

Bé, a mi sempre em quedarà el record de les persones que vareu firmar aquell parxe de bateria que em vareu regalar pel meu aniversari de fa dos anys ;-)

02 d’abril, 2010 04:56  
Blogger twistedglobe said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

16 d’abril, 2010 08:49  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home