divendres, 15 de desembre del 2006

Post-Concert (La Rulot)

Weno, aquí l'Edu ha demanat un post Post-Concert de la Rulot, perquè diu que ens vol criticar durament (ah, que això no ha dit, no?).
Bé, doncs el concert va anar bé. Adeeeu!!
XD, és broma poma. No és broma que anés bé, però weno, vaig a fer una miqueta de comentari. Des de dins sempre es veu una mica diferent que des de fora, i en aquest cas, potser més que mai, en el moment del concert no tenia (jo, personalment) la més mínima idea de com estava sonant la cosa des del públic. Básicament em sentia a mí, i sentia a l'Adri (com no, tenia la bateria al meu costat, i vaya mecus li fotia). Però les guitarres les sentia més aviat quasi res. Igual ells, que no sentien quasi res el teclat.
Però weno, pel que ens vau dir en acabar el concert, en general no hi va haver problemes de so des de fora, i això s'agraeix, ja que portàvem una "ratxa" de concerts del Puy no sonant i coses d'aquestes (weno, el Seo no sé si va sonar molt. Si més no, en la gravació de la taula de so se'l sent poquet).
I pel que fa a la resta, estem força contents de com va anar el concert. Va venir força gent (teníem una mica de por que en vingués poca, ja que les condicions per tocar a la Rulot no han estat fàcils), estàveu allà a primeres files i això s'agraeix sempre, creant ambient, fent-nos sentir bé sobre l'escenari. L'estrena del nostre tema nou va ser prou acceptable, tot i que s'ha de millorar, però podeu opinar què us va semblar si recordeu alguna cosa!
I aquest cop va ser molt més pro, ja que a la Rulot van fer un DVD!! I la veritat és que mola un ou!! La il·luminació era molt més pro que la resta de cops que hem tocat, i hi ha diverses càmeres i "primers planos", i el so és el de la taula (evidentment molt millor que el que captava la meva càmera quan gravàvem els altres concerts). El problema és que al meu ordinador no sona, i estic mirant d'arreglar-ho per poder penjar aquests vídeos al youtube com més aviat millor. Tot arribarà!!
I res, aquí us deixo el set-list, i aquest post perquè poseu els vostres comentaris sobre el concert.
Snuro (Blue Coconut)
Inside (Pain of Salvation)
The Mirror (Dream Theater)
ZZZ (Blue Coconut)
Finally Free (Dream Theater)
Torn (Blue Coconut)
Highway Star (Deep Purple)
Black Earth (Blue Coconut)
------------
Erotomania (Dream Theater)
The Evil That Men Do (Iron Maiden)
Aprofitant que ens gravaven en millors condicions que les habituals, al final vam tocar A Tout Le Monde i vam repetir Snuro, ja que no s'havia gravat sencera al principi.


En l'anterior foto l'Adri no surt (com sempre), i aquest cop jo estava allà darrera amb ell, així que en poso una on sortim una mica els dos!! Ha!!


Apa, salut i prog!!

PD: volem saludar i felicitar als KON-IRA, per compartir aquest bolu amb naltros i fer un concert que ens va molar molt. Ens veiem algun dia!
PD2: ala, Edu, ja pots donar la teva opinió (ja la considerem la opinió oficial des del punt de vista del públic! XD)

37 Comments:

Blogger Edu Blanch said...

Hola, Hola, Hola.

El tema que ens ocupa no és criticar-vos, sinó per fer-vos una mica la pilota (per variar). Coses:

1.-El so va ser correcte. No gaire espectacular, però correcte. Des d'on estava jo (una mica endarrere) si més no. Em van dir que des del davant no se sentien bé les guitarres. Això no ho sé.

2.-Escènicament, un 10. A mi, personalment, els gags escènics de l'Esther em van molar. Guitarra de cartró amb purpurina i...corbata del Mickey Mouse. Cap grup de Metal té collons de fer això (bé, altres coses sí -ventiladors, punxes, roba friki- però això no).
La resta, fantàstics. Puy fotent berridos infernals, seo botant. L'efecte "banda saltant" és molt xulo. Mlv n'hauríem d'aprendre.

3.-Tècnicament, en la vostra línia, és a dir, molt bé.

4.-En general, el bolo va ser picat, divertit i amb molt bon ritme. Ja ho sabeu, des del meu punt de vista, sou una de les bandes més originals de l'escena del metal local.

5.-El tema nou, molt xulo. Encara l'heu de treballar una mica, però.

Apa, ja us he donat prou "sabó" (com diu el Seo).

Edu.

15 de desembre, 2006 13:08  
Blogger Sete said...

Pues ala!! Gràcies!!

15 de desembre, 2006 13:50  
Blogger Puy said...

QUE N'APRENGUIN!!! S'ha de dir que el fum abiental de la sala em va ajudar a fer els berridos pq em va deixar el coll fet una merda xD
Despres del massatge, hi ha alguna mossegada?

15 de desembre, 2006 16:15  
Anonymous Anònim said...

Eei, molt bones a tothom!
Doncs a mi me va faltar veure l'Ester trencar la seva guitarra a algun dels altaveus ;-P
No, ara seriosament (quina ironia venint de mi) va ser un molt bon concert, de debò. Bé,ja ens veurem al pròxim concert quan i on sia que toqueu.
Roger N.S.

PD:per cert, que me vaig oblidar de preguntar-vos-ho, que tal va estar el concert d'Opeth?

16 de desembre, 2006 23:53  
Blogger Sete said...

Merci per venir RNS!! XD

Pos Opeth va estar francament bé, a més el so era molt nítid i gens estrident, i això s'agraeix, sobretot en un grup com Opeth, que en ocasions fan una música que la majoria de grups tracten amb poca delicadesa i més grollerament que no ho fan ells.

Apa, salut mossu!!

17 de desembre, 2006 02:57  
Anonymous Anònim said...

Hola familia!! Ara no sé qui és aquest tal Edu Blanch, però m'entra urticària només de pensar que a Catalunya hi pot haver un crític-torra-collons que no sigui en Jordi Freixas. Això no pot ser. I com que no pot ser, vaig a dir la meva (que ve a ser un dels motius, pels quals Sargon, Catalunya, el món, i fins i tot la meva persona m'odien tant):

1- Efectivament, el so va ser correcte. I el grup en general també, tot i que el començament va ser molt fred. Però tampoc és una circumstància atribuible al grup; resultava més difícil crear ambient en una sala a on l'espessa boira no deixava massa espai per a l'excitació i el bon "guitar-air", com sí que va ser el cas de L'Escorxador (sempre exceptuant es clar, als quatre punkis de Sargon i companyia ballant ska per allà al davant).

2- Escènicament... doncs sí, l'Esther es va quedar amb tothom; si ja has vist a Blue Coconut, sabràs més que de sobres que tenen a una cantant que està com una cabra (fins i tot és possible que els seus conjunts a mig camí entre hostessa de Disneylandia i Loyola de Palacios ja no et sorprenguin). Però aquesta vegada, amb la seva incursió a la guitarra, de la mà d'aquella curiosa "Stress Custom Signature" el tema mereix com a mínim... un petit anàlisi. I és que aquella guitarra podria haver passat per a una Fender Stratocaster (de la qual, per cert... en tot el concert no em va acabar de quedar clar si era de sis o set cordes). Però no. Diguem que la senyoreta va recórrer a mètodes diguéssim... similars als del senyor Brian May quan, a primers dels 60, es va construir amb les seves propies mans, aquella tant mítica i llegendària Red Special.

3- Amb tot plegat (i seguint en l'apartat escènic), lamento profundament que ningú es fixés amb en Puy, i el seu casc de motorista amb sidecar (cortesía d'Agatha Ruiz de la Prada).

4- També em va fer certa "gràcia" aquell imbècil que es va quedar literalment sol, aplaudint just en el moment que acabaven de tocar la primera estrofa de "Finally free". Mira que arriba haver-ne d'imbècils pel món. No sé com el deixen sortir de casa: IMBÈCIL!!!!!!!! (i segur que a sobre, vota a Esquerra Republicana).

5- I ara, una mica més en sèrio... d'una banda, l'Esther hauria de substituir determinats falsets per altres histories que aniran més en la seva tesitura natural (que la té, i molt potent). També (i malgrat que des del primer concert en que la vaig veure, encara no arriba a l'any, ha millorat bastant) hauria de controlar més la seva veu.

6- D'altra banda (i bé... admeto que això ja és una qüestió més subjectiva que altra cosa), no m'acaba d'agradar la distorsió de la guitarra d'en Frik (Frik... o Fruk... o collons li digueu o volgueu dir). Té un bon wah wah, però a vegades, amb aquesta distorsió em sonava una mica fluix.

7- El tema nou va estar bé. Però... jo miraria de repassar alguns punts de la melodía. D'altra banda, tema arranjaments, això ja és cosa vostra.

8- No en tinc ni puta idea de qui són Opeth.

9- Tampoc en tinc ni puta idea de qui era Shakepeare.

10- A què güele el Sete? xD

Au, salut!

19 de desembre, 2006 00:32  
Blogger Puy said...

A la crítica marca de la casa d'en Freixas no podien faltar els punts que anomeno "i-ara-això-a-què-ve".
Per cert, si ningú es va fixar en mi i el meu gorro és perquè el gorro fa de camuflatge, me'l poso i passo completament desapercebut, fins i tot quan foto una desafinada tan enoooooorme com la que em va sortir a Torn (fins i tots els genis més grans cometen errors (seria un mal geni si fos un geni, jo)).
I ditxu lu ditxu us desitxu bona nit perquè jo ara me n'aniré a dormir.
Salut!!

P.D.: L'Edu Blanch, apart d'un colega que anava amb nosaltres a l'institut, és el guitarrista/cantant de Malaventura, l'altre grup de l'Adri.

19 de desembre, 2006 02:36  
Blogger Edu Blanch said...

Ei;

Jo faig crítiques, però mr. Freixas em supera.

Teníeu un company d'institut que es diu Edu Blanch? També hi ha un jugador de futbol. Coses de l'egolatria.

Bé, apa, ataluego.

Edu.

19 de desembre, 2006 09:31  
Blogger Sete said...

Ostres, ja tenim el Freixas per fer els seus particulars i peculiars comentaris! Visca!

Com que a qué güelo? Coi, doncs quan em tiro un pet, güelo a pet, quan menjo ceba güelo a ceba, quan em poso colònia que fa bona olor güelo a bona olor, quan em poso colònia que fa olor a merda no güelo perquè d'aquesta no me'n poso mai. I podríem fer una llista molt llarga... i dura, però millor ho deixem aquí! XD

19 de desembre, 2006 10:31  
Blogger Edu Blanch said...

Per cert, com no vingueu tots al Be Good el 23 us mato.

Edu.

19 de desembre, 2006 16:15  
Blogger Seo said...

Què hi ha al Be Good el 23?

19 de desembre, 2006 16:31  
Blogger Seo said...

Ah cony que toqueu els MLV.

19 de desembre, 2006 16:33  
Anonymous Anònim said...

Mr. Freixas, Opeth és,si no la millor, una de les millors bandes que hi ha actualment.



OPETH FUCKING RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 de desembre, 2006 23:12  
Anonymous Anònim said...

A l'igual!!!!

xD

20 de desembre, 2006 12:23  
Blogger Puy said...

OUPTH!!!!!!

20 de desembre, 2006 12:27  
Blogger Sete said...

... m'encanta veure la relació que tenen els últims comentaris amb el post!! XD

20 de desembre, 2006 23:21  
Blogger Kosmonaut said...

Coincideixo en algunes coses amb les anteriors crítiques. A vegades l'Ester no sap exactament què fer durant espais instrumentals com, per exemple, els solos dels altres. I tira de falsets i crits diersos o melodies melismàtiques per a mplir el buit que ella creu que hi ha. però no n'hi ha cap de buit, al contrari, la qualitat de tots els altres ja omple aquests espais de sobres i voler-los omplir més podria semblar que volgués cridar l'atenció de més.

Quants cèntims val Malaventura dissabte?

21 de desembre, 2006 00:32  
Blogger Edu Blanch said...

Cinc euros.

Relació qualitat-preu inmillorable ;)

Edu

P.D: què és una melodia melismàtica?

21 de desembre, 2006 12:28  
Blogger Puy said...

jo també m'ho he preguntat quan ho he llegit. Reserveu-me una entrada que vull sentir el matxembrat aquell (pel votre bé, espero que el toqueu ¬¬).

21 de desembre, 2006 22:15  
Anonymous Anònim said...

T'ho has preguntat? És curiós això de tenir dialegs amb un mateix; jo també m'ho havia preguntat:

Jordi- Escolta Jordi, saps quants cèntims val l'entrada de Malaventura?
Jordi- T'ho he de dit en cèntims?
Jordi- Home... si vols ja posats m'ho pots dir en pessetes, però si m'ho diguéssis en euros... millor que millor.
Jordi- És igual... tampoc en tinc ni puta idea
Jordi- Ah... val... doncs re... gràcies!
Jordi- De res...

Sens dubte... una experìencia única.

Salut!

23 de desembre, 2006 02:38  
Blogger Sete said...

... la pastillaaaaaaa!!!! XD

23 de desembre, 2006 11:48  
Blogger Kosmonaut said...

Que guapo que ets, Sete!

27 de desembre, 2006 21:23  
Blogger Kirkus said...

Hola bona gent!!

Per motius aliens a mi, no vaig poder assistir al concert de la Rulot, kina llàstima!! Bé, de fet no hi vaig anar pq estava embriagant-me per Andalusia, però això no ve al cas...

He estat veient els vídeos que heu penjat al Youtube i estan de puta mare (els de la Rulot, els altres ja els havia vist). A més, una nit confusa de borratxera, en un bar que no vull anomenar va caure a les meves mans una maketa vostra (de part del bateria i un dels guitarres, ho sento pro no recordo el vostre nom). Me l'he estat escoltant i me l'he passat al reproductor de mp3 pq soni aleatoriament entre maiden, metallica, dream theater i [ironia] isabel pantoja, és a dir els grans de la música mundial [/ironia].

Volia escriure alguna cosa en el meu pseudo-semi-ex-blog eskudella.blogspot.com (tal com vaig prometre aquella mateixa nit), però el tinc molt abandonat. Ara tinc en ment nous projectes (entre d'ells un blog de músical local), i potser en un futur escric un bon comentari d'alguna actuació vostra.

Doncs no us molesto més. Ups! Només una última cosa: podrieu incloure un feed rss al vostre blog! És un servei (gratuït) de Blogspot, i a gent com a mi ens aniria de puta mare per estar assabentats de les actualitzacions del blog.

Res més, gràcies per la vostra atenció i fins la propera!

(ho sento si surt 2 cops el comentari, pro no sé si l'he enviat bé)

04 de gener, 2007 22:53  
Blogger Kirkus said...

Ups!! Torno a ser jo... (vaya pesao)

He comprovat que sí que teniu habilitat el feed del blog, però com que no veia el link enlloc pensava que no existia. La direcció del feed és:

http://blue-coconut.blogspot.com/atom.xml (podrieu posar un link visible!)

Me l'agrego a la llista de feeds de Google Reader, així no se'm tornarà a passar cap concert.

Salut!

04 de gener, 2007 22:57  
Blogger Seo said...

Algú ha entès res?

05 de gener, 2007 00:53  
Anonymous Anònim said...

Què és un "feed"? :-S

05 de gener, 2007 01:48  
Blogger Kirkus said...

Hola de 9!

Perdoneu el meu frikisme. A veure, us explico:

Un feed (també anomenat "arxiu RSS", "feed RSS" o "xml") és un arxiu generat automàticament en un blog, que conté tota la informació del blog. Cada cop que s'actualitza el blog, s'actualitza el feed. Accedint al feed, es pot saber si s'ha actualitzat el blog.

En el meu cas, jo segueixo 20-30 blogs diàriament, i és una "putada" entrar a tots aquests blogs cada dia per veure si hi ha actualitzacions. Per això existeixen els lectors de feeds. Un lector de feeds és un programa (o servei online) que rastreja automàticament (cada 5 min, o cada hora, o cada dia) tots els feeds dels blogs que li indiquis, i t'avisa quan algun d'aquests blogs s'actualitza. D'aquesta manera, a través del lector estic informat de les últimes notícies de cada blog. I així també m'asseguro de llegir les vostres anotacions just després de publicar-les.

En els blogs que pertanyen a Blogspot (com el vostre), l'arxiu feed es troba a http://blue-coconut.blogspot.com/atom.xml. Només cal afegir aquesta URL al lector de feeds. Jo faig servir el Google Reader, que va molt bé.

Si us hi fixeu, en molts blogs hi ha un link "feed", per tal que la gent el pugui utilitzar en els seus lectors.

No sé si haurà quedat molt clar. Si voleu més informació: clickeu aquí

Weno, res més, fins aviat!!

05 de gener, 2007 13:05  
Blogger Kirkus said...

ups, zorri, he escrit malament lúltim link. Per més informació -> clickeu aquí

05 de gener, 2007 13:10  
Blogger Seo said...

Bé, a tot això...nosaltres hem de fer res perquè tinguis activat aquest feed?

07 de gener, 2007 12:28  
Blogger Kirkus said...

No cal, ja està activat :)

Salut!

07 de gener, 2007 13:56  
Blogger Puy said...

És que som tant superguachis de la muerte que ho fa sol.

08 de gener, 2007 23:25  
Anonymous Anònim said...

Tu, superguatxi. No et flipis tant, que ni ho sabies que això existia xDD

(jo tampoc eh! no et pensis... :S)

26 de gener, 2007 19:36  
Blogger Kirkus said...

mola més privar birra

02 de febrer, 2007 13:46  
Anonymous Anònim said...

Sí tiu. Tens tota la raó. La birra a l'estiu va molt bé per apagar la set, i a més, és molt refrescant (em refereixo a la birra que a diferència de la que no ho és, és refrescant, per descomptat). Però... aprofitant que el mitjà de comunicació m'ho permet (i que de fet... del tema inicial fins aquí ja ens hem passat de llarg uns quants pobles, aprofito per publicar una convocatòria de vaga d'usuaris de telefonía mòbil que he rebut avui:

Los operadores móviles en España quieren subir sus tarifas a rincipios de marzo para compensar el efecto de la nueva ley que prohibirá la práctica del redondeo en las llamadas.

La idea de las compañías de móviles es aumentar el precio del establecimiento de llamada -fijado ahora por todos los operadores en 12 céntimos- y el del precio por minuto.

Telefónica ya anunció que a partir del 1 de marzo el precio de establecimiento de la llamada subirá de 12 a 15 céntimos de euro -un 25%- y también subirá la tarifa nominal por minuto.

Telefónica Móviles es el principal operador en España, con 21 millones de clientes y una cuota de mercado que roza el 46%. Con la subida de las tarifas, el precio medio por minuto Subirá un 16% al pasar de 18,4 céntimos a 21,45 céntimos, calcula el diario 'Expansión'.

Orange y Vodafone anunciaran en los próximos días cuales serán las subidas de sus tarifas, similares a Movistar.

El único fin de esta subida en las tarifas en no ver mermado el Beneficio del ejercicio por la aplicación de una ley aprobada en el parlamento para salvaguardar los derechos de los Consumidores de estas compañías telefónicas.

Las compañías telefónicas no se avergüenzan en absoluto de TIMAR a sus clientes y suben las tarifas colocándolas al doble que en otros países europeos como por ejemplo Dinamarca, Bélgica u Holanda. Si no reciben un toque de atención por parte de los consumidores, que deberían ser su primera preocupación, estas compañías seguirán teniendo unos beneficios anuales más altos que el PIB de más de 60 países en el mundo.

Se convoca a todos los usuarios y consumidores de telefonía móvil que a una jornada de móviles caídos que tendrá lugar el próximo 6 de Febrero (martes). Si durante ese día los 40 millones de móviles que hay en España no hacen ninguna llamada, salvo las estrictamente necesarias, y no mandan ningún sms, alguna alarma sonara en los consejos de dirección de estas tres empresas y los directivos despegaran el culo de sus asientos de piel para dirigir sus miradas hacia sus clientes, que están hartos de tarifas abusivas, de contratos de permanencia que son tan ilegales como las tarifas que nos van a meter con calzador.

Pon una alarma en tu móvil o apuntalo en tu calendario, para que no se te olvide que ese día harás historia y se recordara por mucho tiempo como el día que empezaste algo muy importante para mucha gente. Si conseguimos que no entren en vigor estas tarifas habrá valido la pena.

PASALO A TODOS TUS CONTACTOS (SI PUEDE SER CON COPIA OCULTA MEJOR). ES MUY IMPORTANTE.

40.000.000 DE USUARIOS TE LO AGRADECERÁN TODOS LOS FINALES DE MES.

No sigueu dropos, i envieu el correu!!

Salut!

03 de febrer, 2007 18:40  
Blogger Edu Blanch said...

No sigueu dropos i pengeu un post.
Així qualsevol fa rècords.

Edu.

05 de febrer, 2007 16:16  
Anonymous Anònim said...

I si ets leo, perquè dius que ets escorpio?? juas... us he agregat al my-space amb els Albatros, segur que us mola... vosaltre soneu força bé!!! fa bona pinta...

06 de febrer, 2007 23:01  
Anonymous Anònim said...

Parleu d'en Puy, no? Bé... si en realitat no és escorpí, això vol dir que encara té solució el veilet.

07 de febrer, 2007 13:52  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home