dilluns, 19 de març del 2007

Guaita'l el Concert

Hola criatures diverses!

A veure si avui puc ser breu... concert 24-3 Alella esplai Guaita'l adeu!

Weno, m'explicaré una mica més! El cas és que l'esplai Guaita'l d'Alella (on està ficat un gran fan i amic de Blue Coconut, el Joan, i més amics diversos) compleix 5 anys amb molta salut (bons monitors, molts nens que tenen alguna cosa interessant a fer els caps de setmana, etc) i han decidit organitzar una festa que durarà tot el dia, i que a la nit consistirà en concerts pel personal (monitors, "nens" més grans, amics dels monitors, i jovent d'Alella i tothom que s'hi apunti), en els quals estem inclosos els cocus.

El concert serà el proper dissabte 24 de març a partir de les 21.30 de la nit, serem els segons a tocar, i farem un concert algo més curt que de costum (a veure si se us van enganxant els nostres temes). Hi haurà una mica de tot: pop rock, naltrus, reggae, i música guai a càrrec del DJ Parra, del Sagrada Família. No hi faltarà barra a preus guais, i entrepans per qui tingui gana!

Pels de fora (d'Alella), o sigui quasi tothom que llegeixi això, hi ha Nit Bus, així que qui vulgui es pot animar i anar a fer ambientillu!

Ala mossus i mosses, us deixo aquí el cartell, i esperem veure-us dissabte! Res d'acústics ni mariconades vàries, metall progressiu en estat pur! Chau!

PD: no us ho podeu perdre. Mireu, l'altre dia, quan havia acabat de fer jo una conferència sobre l'aparellament dels cargols que fan el camí de Santiago, se'm va acostar el Michel Camilo per assegurar-se que seria dissabte 24, allà a Alella, en efecte, perquè diu que ha estat somiant tota la vida veure un concert nostre, i ha hagut d'anul·lar un que tenia ell el mateix dia allà al costat. Aquí teniu la prova! Ja sabeu, el Michel Camilo no s'ho perdrà per res del món!


15 Comments:

Anonymous Anònim said...

Perdoneu per la meva ignorància, però... es pot saber qui cony és camilo no sé què aquest?

19 de març, 2007 01:17  
Anonymous Anònim said...

Blasfèmia!!

19 de març, 2007 14:11  
Anonymous Anònim said...

Ehem...

voldr+as dir... blassfemien rrâs, no?

19 de març, 2007 15:52  
Anonymous Anònim said...

JUasssss... el Cleyderman llatí... li podrieu fer de teloners unplugged...

19 de març, 2007 17:27  
Anonymous Anònim said...

Vah!! tant de cleydermman i tanta merda!!!

Aquí no coneixeu al Dr Carvahel, oi que no?

19 de març, 2007 18:06  
Blogger Sete said...

........

visca visca, concert de Blue Coconut! XD

19 de març, 2007 18:14  
Anonymous Anònim said...

Zapatiestas y volteretas!
(jo no podé venir...)

19 de març, 2007 19:17  
Anonymous Anònim said...

No és que me n'alegri, de no poder venir. Me n'alegro de que toqueu.

Ah, per cert, cocos i companyia: visiteu el nostre myspace, hi ha penjats dos temilles nous. Deixeu comentaris, plis plas.(www.myspace.com/malaventurabcn)

19 de març, 2007 22:12  
Anonymous Anònim said...

NO FOTIS!!! CONCERT DE BLUE COCONUT???

ON????

20 de març, 2007 02:54  
Anonymous Anònim said...

I disculpeu l'"spam".

20 de març, 2007 11:42  
Blogger Puy said...

Estas disculpadissim. Ahir vaig anar a deixar un coment al myspace i vaig veure que el seo ja n'havia deixat un.

20 de març, 2007 15:20  
Anonymous Anònim said...

Hostia!!! Ara acabo de recordar que l'Edu Blanch em va demanar que li fés una crítica del concert a la sala Bee Good a la seva web. Estic a la parra...

21 de març, 2007 23:57  
Anonymous Anònim said...

T'ho vaig demanar?
Ah.
Vale! Fes-la! Sempre donarà vidilla.

Edu.

22 de març, 2007 00:13  
Anonymous Anònim said...

Home, no crec que m'ho demanéssis precísament com si de les meves paraules en depenguéssin tota l'existència del grup. Més aviat... del pal "ei, a veure si deixes algun missatge".

En tot cas, la crítica ja us la faré de cara al proper concert que feu. Però això sí, HEU DE TOCAR MASTER OF PUPPETS... (i se me n'acudeix una altra tmb en funky, però millor ens esperem a que els Blue Coconut hagin tret la maqueta xD)

22 de març, 2007 05:12  
Anonymous Anònim said...

Per cert... estic mirant els horaris de bus i tota la pesca, i em surt que a Alella hi han set parades.

Algú em sabria indicar a quina s'ha de baixar?

22 de març, 2007 19:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home