dimecres, 14 de febrer del 2007

Concert Acústic

Bones!
Bé, vist l'èxit del post anterior (de 39 comentaris, tan sols en quatre d'ells, aproximadament, hi ha votació, mentre que la resta són sobre el Monegal i anades d'olla diverses ja típiques en aquest blog) em decideixo a donar-vos més informació de tot el que s'acosta.
La maqueta serà un procés un xic llarg, així que perquè no anar omplint pel mig amb algun concert? Doncs bé, per això estem aquí. Alguns ja ho sabeu, els altres no, però el cas és que Blue Coconut està preparant un concert "acústic". Això de les cometes a principi i final de la paraula acústic és perquè el grau d'acusticitat és limitat (no tocaré pas amb un piano acústic, sinó amb el teclat endollat com sempre, el baix igual...). Però bé, com a mínim una de les guitarres serà acústica, tot i que sonarà amplificada a traves d'un micro, i la veu de l'Esther seguirà sent també acústica, i la bateria, i tal.
Per tant ho podem deixar com concert acústic-tranquil. Sí, senyors, Blue Coconut ens estem tornant uns moñas i, quan tot just està a punt de complir-se el segon aniversari del nostre primer concert, ja estem amb mariconades de concerts tranquils. És la vida! Però jo em pregunto: perquè Blue Coconut no pot fer un 3-3? (sí, rollu 12-5 de Pain of Salvation)
Així com a informació prèvia del que us espera en aquest concert, dir-vos que hi haurà de tot: temes nostres els quals hem adaptat per al so d'aquest concert, versions que ja fèiem i que també hem adaptat, i versions noves sense necessitat de ser adaptades, ja que hem optat per la via de triar versions noves que no fossin precisament canyeres...
Amb tot, confiem que no us adormireu, vale? I bé, anant al gra:
Dia: dissabte 3 de març
Lloc: Biblioteca Mercè Rodoreda (c/Camèlies 76-80, Barcelona)
Hora: 22.00
Preu: 4€
La cosa ja està dita. Ja sabeu, si voleu alguna entrada poseu-vos en contacte amb naltros aquí en algun comentari o bé ens envieu un mail a bcoconut@gmail.com.
Ens veiem!

PD: i no patiu, que si teniu ganes de Blue Coconut en estat canyeru, tan sols haureu d'esperar tres setmanetes més! Però d'això ja informarem més endavant!

18 Comments:

Blogger Sete said...

Wow! Apassionant! Concert acústic! (és per estrenar els comentaris, pq no vagin a parar tots al post anterior)

15 de febrer, 2007 10:36  
Blogger Puy said...

Sembla que es tard... i vol ploure, agafeu el paraigues

16 de febrer, 2007 00:05  
Anonymous Anònim said...

Ei, algú que s'hagi passat a la nova versió de Blogger té problemes per postejar aquí?

Aquest concert estarà molt bé. Compte demà...

16 de febrer, 2007 00:15  
Anonymous Anònim said...

QUI HA FET AQUEST CARTELLL???????????????????????????????????????????????????????

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16 de febrer, 2007 11:22  
Anonymous Anònim said...

Teniu que pensar seriament en el marketing del grup.
Web,diseny de cartells,grafisme,etc....

La gent no li dona importancia...y,mireu el George Lucas y starwars.

21 de febrer, 2007 13:41  
Anonymous Anònim said...

Callaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

(de moment ja hi penso jo xD)

21 de febrer, 2007 13:51  
Blogger Edu Blanch said...

El cartell, molt maco, no és.
Jo m'ofereixo, si us cal i si no trepitjo les competències del jefe Osk.

22 de febrer, 2007 09:59  
Blogger Edu Blanch said...

El cartell, molt maco, no és.
Jo m'ofereixo, si us cal i si no trepitjo les competències del jefe Osk.

22 de febrer, 2007 10:00  
Anonymous Anònim said...

No fotis!! Vols dir que això era un cartell? Ja deia jo que el dia dels innocents no queia en el mes de Febrer...

I sobre el cartell... jo també m'oferiria, però ara mateix tinc el disc dur petat, i com a mínim fins demà no podré fotre res :-(

22 de febrer, 2007 13:31  
Anonymous Anònim said...

Em referia a per a altres ocasions.
Sento haver enviat 2 cops el post. L'ordinador no va bé.

22 de febrer, 2007 16:17  
Anonymous Anònim said...

Sol passar (això dels ordinadors, dic).

22 de febrer, 2007 17:44  
Anonymous Anònim said...

Ei colla de mamons q el cartell no es cosa meva, a veure si tindre q començar a repartir "ondanás" de ostias.

Per cert, si que es horrible si.

22 de febrer, 2007 18:32  
Anonymous Anònim said...

Tranquil Osk, això era de suposar.

Per cert!! (canvi radical de tema) Ho hauria de posar en el fil de la noticia de baix, però com que ens hem enmerdat parlant de macarrons i hosties, ho poso aquí (per si les mosques, si algú és considera susceptible d'enriure-s'en a la meva cara, millor que no continui llegint).

Sobre el tema d'incloure una possible versió a la maqueta (i donat el baix interés per "A tout le monde" en major)... heu pensat en fer-ne alguna d'algun/a artista tipu Tina Turner, Janis Joplin, Stevie Wonder, etc adaptada al vostre estil?

Res, només és una idea.

Au, salut!

22 de febrer, 2007 22:16  
Blogger Puy said...

Quin valooooooooooooor!! xDDD Tina Turner, o Bon Jovi xD
Te el seu petit lloc d'historia dins de Blue Coconut la Tina Turner i el Bon Jovi. Si fessim una versio de l'estil agafariem un tema d'algun artista que ens moles mes, o fins i tot podriem gravar la versio de Bricomania que vam dir de fer fa mil anys...

23 de febrer, 2007 21:29  
Anonymous Anònim said...

A veure a veure...

Per començar... qui ha parlat de Bon Jovi? Home... a mi Bon Jovi particularment m'agrada, i no estaria malament una versió seva per Blue Coconut, però vaja... em sembla que molt molt, no lliga amb vosaltres.

D'altra banda, sobre agafar una versió d'algun/a artista que us pugui agradar més... bé, aquí hi han dues coses:

La primera, és que entenc que us agrada més Dream Theater, Pain of Salvation, i uns que es diuen Opeth (i que segons no sé qui, són la millor banda del metal mundialment mundial del món i de la historia de la humanitat), etc etc etc... que la Tina Turner o la Janis Joplin. Però precísament per això m'he basat en el mateix plantejament en que en el fil anterior estava defensant "A tout le monde" en major; es tracta de fer una versió personal, molt més enllà de les cançons que (ja sigui pel grup d'on vénen, ja sigui per la melodia, per la sonoritat, o per la producció, o per tot plegat), us agraden més que aquesta gent que us vaig dir. La qüestió és simplement (i com en el cas de "A tout le monde" en major), trencar esquemes, que em sembla que és al que aneu.

I la segona cosa... és que no en tinc ni puta idea de com fa la cançó de Bricomania que dius, ni tampoc quin és aquest petit lloc en la història de Blue Coconut que dius que tenen la Tina Turner i en Bon Jovi, però si la meva intenció real hagués estat la de proposar una versió senzillament per enfotre-se'n, us hagués fet una extensa, intensa, i absurda llista que aniria des d'allò més "selecte" del metall mundial (com per exemple, akella que estaveu tocant l'últim dia que vaig venir), fins a èxits d'artistes tipo Villlage People. O fins i tot de l'Estanislau no sé què aquest. Però com he dit fa un moment, vosaltres aneu a trencar esquemes, no a burlar-vos de res. I jo no és que sigui precísament un aficionat a cap d'aquests/es artistes, però ni la Tina Turner, ni la Janis Joplin, ni l'Stevie Wonder, ni ningú d'aquesta gent fan música, com tu diries "de l'estil".

D'altra banda, tampoc et quedis només amb els noms que jo vaig dir.

Salut!

26 de febrer, 2007 00:20  
Blogger Puy said...

De fet no es Tina Turner sino Whitney Houston (tenemos un problema), petit error de calcul que el Sete va dir-me.
I lo del petit lloc a la historia del grup es un secret professional :p i me'n ric, perque el moment va ser bastant estrany, no me'n ric dels artistes que tu dius. Potser algun dia fem alguna cosa aixi, pero aixo ja ens ho pensarem en el seu moment. De fet, quan s'acabi l'acustic, nomes pensarem en la maqueta i en fer mes temes propis, les versions estan aparcades (apart de l'acustic) des de l'ultima que va ser Erotomania.

Per cert, ja penjarem un post mes extens i amb alguna fotillo, pero el diumenge vam gravar les bateries per la maqueta i vam gravar A Tout le Monde, que no se perque dius que no va triumfar la idea (tenint en compte que va ser la mes votada de les poques idees que va haver).

Ditx est (com diria Montilla), em despit. Apa, siau!

26 de febrer, 2007 17:57  
Anonymous Anònim said...

M'he perdut (o com diria el President, "me perdid") :-S

26 de febrer, 2007 21:47  
Anonymous Anònim said...

Volem la crònica!! volem la crònica!!

05 de març, 2007 18:36  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home