dimecres, 7 de febrer del 2007

Maqueta

Sí, senyores i senyors.

Està a punt d'arribar allò que ja tocava: una maqueta de Blue Coconut!

Finalment, Blue Coconut ens hem posat una mica les piles i ja està en marxa el procés de gravació de la nostra primera maqueta. De moment pocs detalls: la gravació serà a càrrec del Lolo de Malaventura, la realitzarem principalment a casa seva, a Premià (exceptuant la bateria, que la gravarem al local). Fins ara hem estat preparant pistes bàsiques per començar a gravar la bateria, i el primer pas serà aquest, la gravació de la bateria, l'última setmana de febrer. A partir de llavors tot tirarà endavant fins que tinguem la cosa acabada.

Més concretament, els temes que apareixeran a la maqueta seran els quatre nostres (ZZZ, Snuro, Torn i Black Earth), i alguna possible versió, cosa que encara està per veure, segons com vagi tot.

Per tant, us proposem una votació (que, d'altra banda, és possible que ignorem per complet, però weno, és per donar vidilla al blog, i per tal que els comentaris tinguin alguna cosa a veure amb el post): QUINA VERSIÓ US AGRADARIA QUE SORTÍS EN LA PRIMERA MAQUETA DE BLUE COCONUT?

Apa, a votar i esperar! La maqueta s'acosta!

Salut i Prog!

PD: si ens voleu felicitar per aquest primer treball que començarem ja, heu de saber que ja se us ha avançat algú. El cas és que l'altre dia, el "mismíssim" Ferran Monegal, en saber la notícia, va programar un sopar amb el Seo i amb mí per donar-nos l'enhorabona. Aquí teniu la prova!

54 Comments:

Blogger Puy said...

El Monegal es va avançar bastant als aconteixements, ja que la foto es de l'estiu...
Ei, fem una versió de Bon Jovi o de la Whitney (com s'escriu?) Houston (tenemos un problema!)? Quin valooooooor!!

07 de febrer, 2007 15:55  
Blogger Kirkus said...

A mi em molaria la de Finally Free! La maketa es vendrà a la efnak?

PD: Monegal és Déu

07 de febrer, 2007 16:39  
Anonymous Anònim said...

Ferran Monegal!!! el poeta de les onomatopeyes ouyeah

07 de febrer, 2007 17:24  
Blogger Seo said...

Endavant! Què vol dir aconteixement?

Voteu insensats!

07 de febrer, 2007 19:30  
Anonymous Anònim said...

Finally free? The mirror? Inside? No si us plau...

Ja sabeu la versió que a mi m'agradaria sentir... (i total, ja em puc esperar assegut a que la feu...)

PD: Qui és en Monegal aquest? :S

07 de febrer, 2007 21:26  
Blogger Edu Blanch said...

A Tout Le Monde en major.
Con un par.

Edu.

08 de febrer, 2007 09:30  
Anonymous Anònim said...

Ens posem a recollir firmes, com en Rajoy? xD

08 de febrer, 2007 12:05  
Anonymous Anònim said...

Segons tink entés, per vendre a la fnac necessites algo més ke una maketilla... Però trankils, pk tot tindrà el seu moment (gires mundials i tal...xDDD).

En cuant a les propostes, us recordo ke estem preparant un acústik mlt interessant, i ke tmb podeu demanar coses tan frikis com Snûro en versio akústika o coses així.

Salut i anarkia!

08 de febrer, 2007 14:40  
Anonymous Anònim said...

Però per què ho hem de proposar si ja ho has dit tu???

Home... no estaria malament "Snuro" en acústic per a la maqueta, però... surti com surti, no acabarà mai de ser LA MAQUETA, si no li fiqueu l'A tout le monde en major.

08 de febrer, 2007 17:05  
Blogger Puy said...

Fem un recompte de vots:

Finally Free - 1
A Tout le Monde (en major) - 2

Em desentenc de convencer a la Stress per grabar A Tout le Monde en major, ja li direu vosaltres xD

08 de febrer, 2007 19:15  
Blogger Sete said...

Això mateix, XD

08 de febrer, 2007 22:30  
Anonymous Anònim said...

Eeei, ja tocava! Doncs posats a demanar, amb tot el morro, l'Erotomania, però com que potser és molt per una maqueta, me "conformo" amb la Finally Free o la Tout Le Monde (que, per cert, cada cop que l'escolto m'agrada més, la versió original i la vostra, ambdues per igual) jejeje. Au, res més, ja direu coses. Salut a tots i totes!
Roger NS/nc

08 de febrer, 2007 23:27  
Anonymous Anònim said...

Que li dieu stress perquè s'estressa sovint?

08 de febrer, 2007 23:45  
Blogger Puy said...

Si, pero ens estressa mes sovint a nosaltres que a ella mateixa xD

09 de febrer, 2007 00:01  
Anonymous Anònim said...

Ah!! És per l'estrés? Doncs... cap problema!! No patiu eh! Com sigui jo el que us comenci a "stressar", lo de l'stress us semblarà una collonada. I ei!! Us asseguro que el mètode és infal·lible; després no us costarà res convèncer-la de grabar ni l'a tout le monde en major, ni aquelles cançons tant mones que (com l'amic jose mari) tocaveu l'altre dia al vostre local abans de començar l'assaig, "en la intimitat".

No, ara en serio. Per què no publiqueu una enquesta a través del propi blog? (o de la web!! a veure què collons passa, que aquest matí he estat així, de deixar-vos un missatge al llibre de visites a veure si us espavileu amb el tema).

09 de febrer, 2007 00:16  
Blogger Puy said...

De poc hauria servit, em sembla que el llibre de visites no funciona gaire be xD
I be, lo de l'enquesta, es el que intentem, pero per ara nomes tenim 3 opinions, a veure si algu s'anima a dir la seva. I si no, farem un cd de nadales. O us espabileu a dir coses o nadales!! Ara em sento tonto per escriure un missatge per la gent que no llegeix el blog amb certa frequencia, perque potser quan llegeixin aixo (si es que ho llegeixen) ja som mundialment famosos i amb 8 cd's al mercat... Somiar es gratis fins que l'Sgae posi un canon per somiar, perque en els nostres somnis sentim la musica que escoltem durant el dia (no?)

09 de febrer, 2007 03:02  
Anonymous Anònim said...

Ei,

Jo he de ser imparcial...però us donaré un consell:
la que us digui el vostre cor


....snif...ostia, ara m'he emocionat.

salut!
Lolo

09 de febrer, 2007 08:15  
Blogger Sete said...

Vaya mariconada... ai! Se m'ha escapat, això em passa per pensar en lletra escrita (en veu alta no té sentit perquè estic escrivint). Sí, estic com un llum, però el Puy amb lo del canon dels somnis em supera!! XD

09 de febrer, 2007 12:13  
Anonymous Anònim said...

"mariconada" eh?

...mmmm....m'apunto baixar-te 2db a la mescla final. ;-)

Amb el fart de plorar que m'he fotut al escriure la frase....sniff (ostia una altra vegada...)

09 de febrer, 2007 12:35  
Anonymous Anònim said...

Ala tio, no diguis aixo dels somnis, que són un vampirs i encara els donaràs idees...

09 de febrer, 2007 12:50  
Blogger Puy said...

jajajajajja Sete, ets un insensible, mira, ja has fet posar trist al Lolo i tens 2 db menys a la mescla final per dolentot. Aixo em recorda al professor de solfeig que tenia al taller que contava les notes en semitons...

09 de febrer, 2007 12:52  
Blogger Edu Blanch said...

A Tout le Monde, a tout mes amis, je vous aime je suis Feliz.

(Cocoventura)

09 de febrer, 2007 14:50  
Anonymous Anònim said...

Que a tout le monde ni que punyetes. O Inside o Finally Free! Porto una estona deliberant al respecte i no sé quina sería millor. Suposo que els DT sempre pesen molt...
Bah, sigui la que sigui, hos sortira de puta mare!
Endavant!

10 de febrer, 2007 15:08  
Anonymous Anònim said...

Edu Blanch dijo...
A Tout le Monde, a tout mes amis, je vous aime je suis Feliz.

(Cocoventura) <----- !!!!!

M'oloro alguna versió funky a la maqueta ^^

D'altra banda, Pol:
Dream Theater pesa molt, però em sembla que en el cas de Blue Coconut, ficar-hi només una versió de Dream Theater, Pain of Salvation, etc... equivaldria a deixar incompleta la maqueta. O sigui que el no ficar-hi cap tema que vagi en aquesta línia, potser algun dia significa un CD a part, tot de versions.

D'altra banda, penso que exceptuant-ne alguns detalls, totes aquestes versions que a tu (i a mi també) t'agradaria sentir són massa calcades a les originals, i ara per ara, encara massa poc personalitzades pel que es refereix a la sonoritat del grup. Amb tot això, doncs... jo penso, i tu també ho penses, l'Eduard Blanch també ho pensa, i els propis (i propies) Blue Coconut també ho pensen (encara que després s'en penedíssin de fer-ho), que la versió de A tout le monde en major, té, a nivell de sonoritat, massa personalitat com perquè passi desaparcebuda (que és el que a la llarga acabarà passant si enlloc d'aquesta t'hi fiquen un tema de Dream Theater i/o companyia). Jo, a vegades em miro el video de A tout le monde penjat al youtube, i encara ara em esparverat. Sincerament, penso que aquesta versió només la podia fer Blue Coconut. I de grups que en algun moment hagin versionat a Megadeth amb cara i ulls per aquí a la zona, com a mínim tens als Sargon, i als Hapax (aquests per cert, a part de portar l'etiqueta dels Megadeth catalans -o espanyols, sempre segons critèri polític- van fer sota el nom The Mechanix, un concert de versions de Megadeth a Mephisto, que jo vaig ajudar a montar -i ehem... com algunes i alguns recordaran... també vaig fer alguna altra cosa, però això ara és igual xD-).

Au, salut.

PD: Quina merda de libre de visites!!! Us hi deixat un missatge i no s'ha publicat!!

10 de febrer, 2007 15:41  
Blogger Puy said...

Ja t'ho havia dit jo que no funcionava gaire bé xD

10 de febrer, 2007 16:19  
Blogger Seo said...

OOOOOOOHHH!!! El freixas va pujar a tocar A Tout le Monde, em sembla, o era Trust?. Jo hi era!!

11 de febrer, 2007 12:49  
Blogger Puy said...

Jo també, em fare una samarreta d'aquelles tipiques "I was there"

11 de febrer, 2007 16:08  
Blogger Edu Blanch said...

Tranki, Freixas. No crec que els cocos tinguin previst d'afunkar-se (encara).

De tota manera, coincideixo plenament amb tu en tot el que has dit. Una versió, al meu parer, és atractiva quan es tracta de fer-te teu un tema d'un altre, i tocar-lo a la teva manera.

I quina ràbia que em feu. Amb el meu, 28 comentaris. El nostre blog no el visita ni cristo.

Apa;

Edu.

11 de febrer, 2007 16:20  
Anonymous Anònim said...

Edu, penso que els Blue Coconut abans que afunkar-se, es tornaran jazzer@s.

Seo, ni "A tout le monde", ni "Trust" xDDD Era "Reckoning day". D'allò farà ja cap a tres anys, i encara ara no ho he escoltat (tampoc tinc pressa per fer-ho xD)

12 de febrer, 2007 00:11  
Anonymous Anònim said...

Per cert... segueixo sense saber qui és el famós Ferran Monegal aquest...

12 de febrer, 2007 10:17  
Blogger Puy said...

Es que no t'hi arriba pas la BTV a Cardedeu. I suposo que tampoc llegiras El Periodico, o almenys no llegiras la seva columna

12 de febrer, 2007 15:40  
Anonymous Anònim said...

1- Sí que arriba la BTV, però no la miro mai.

2- No, efectivament no llegeixo El Periódico. A casa meva llegim l'AVUI. I com a columnista preferit, doncs... Iu Forn. És el millor xD

12 de febrer, 2007 21:38  
Blogger Seo said...

Doncs l'Iu Forn és el guionista del programa del Monegal. Acostumen a fer redifusió d'aquest programa per totes les teles locals de Catalunya. Potser algun dia el veus.

12 de febrer, 2007 22:18  
Blogger Puy said...

Perque parlem del Monegal en un post sobre la futura maqueta de Blue coconut i la votacio per saber quina versio volen els fans de Blue coconut que grabem?

12 de febrer, 2007 23:50  
Anonymous Anònim said...

Bé, aquí se m'acudeixen varies qüestions...

1- No sé quina classe de publicitat hi fan a LA RESTA d'emisores locals, però TV Cardedeu, una vegada va tenir un mèrit (però només un): el mèrit de poguer ésser considerada actualment, i per a la història, com la primera televisió local de tot l'estat espanyol; després d'assolir aquesta fita, ningú es va interessar en fer-hi res més.

2- Sobre la maqueta, i a part d'algun suggeriment que he fet per aquí dalt a fi de facilitat que la gent pugui votar (però es clar, com que mai em foteu cas...), de moment, la cosa està prou clara: guanya per una majoria clarament desbordada, la opció de versionar "A tout le monde" en major.

3- Què en deu pensar en Monegal sobre el fet que Blue Coconut vagi a grabar una maqueta? I quina versió preferiria ell? I l'Iu Forn?

4- Teruel existe?

5- Biuoter mai fren...

13 de febrer, 2007 17:23  
Anonymous Anònim said...

Perquè Monegal hauria de donar el seu parer...
Jo proposo cap versió, sens dubte.... tot temes propis... encara que a Tout le Monde en major seria algo molt potent...
Jo en tot cas, proposaria, Skin 'o my Teeth en reggae...

13 de febrer, 2007 17:32  
Blogger Puy said...

Fa pal haver-se de currar una versio nova, som uns vagos (de merda), jo ho aniras veient xD
Si el que vols es que toquem reggae A Tout le Monde es la teva versio, i segons sembla, la de tots, perque de les poques votacions, totes menys una van per A Tout le Monde (F sharp major)

P.D.: 37 comentaris (amb aquest) i només 6 votacions, almenys fem un record de coments en un post

13 de febrer, 2007 19:08  
Blogger Edu Blanch said...

Skin'o'my teeth és ideal per al funk.

No-es-ca-ping-plan
(vents: pa-ra-ba-ra-ra)
You-be-long-to-me
(coro de nenes: na-nara-na-na)

Edu.

14 de febrer, 2007 01:20  
Blogger Sete said...

XD Què bona, l'edu recreant amb síl·labes com seria Skin'o'my Teeth en funk! Doncs a veure quan la feu els MLV!

14 de febrer, 2007 10:29  
Blogger Seo said...

Qui és el red pèrill?

14 de febrer, 2007 13:55  
Blogger Puy said...

El teclista dels Albatros, si encara no saps qui son (els d'Igualada) ves a veure el seu myspace

14 de febrer, 2007 15:34  
Anonymous Anònim said...

Io sono el teclista si... Que bo el tatareo de Skin o' my teeth... jajajajajja

14 de febrer, 2007 17:30  
Anonymous Anònim said...

Io sono el teclista si... Que bo el tatareo de Skin o' my teeth... jajajajajja
per cert, els dibuixos aquest de l'edu blanch tenen un què que mola...

14 de febrer, 2007 17:33  
Anonymous Anònim said...

ups he repetit.... visca el record de comentaris!!!!!bueno, l'estanislau verdet en té un que passa de 50 jejeej

14 de febrer, 2007 17:34  
Anonymous Anònim said...

hostia!! no fotis que és l'edu blanch el que fot els dubuixos!! El logo de Blue Coconut també és seu?

PD: Segurament algú m'ho deuria haver explicat, però com que sempre estic a la parra, doncs...

14 de febrer, 2007 21:13  
Blogger Edu Blanch said...

No, no.

Aquest és l'Osk.
No seria just que jo m'emportés la glòria.

Edu.

15 de febrer, 2007 00:13  
Blogger Edu Blanch said...

De tota manera, merci Red Pèrill! (les il·lustracions que has vist sí que són meves).

Edu.

15 de febrer, 2007 00:18  
Anonymous Anònim said...

De res...
Osti, vec que molt pseudo-unplugged però la gent vol comentar AQUI... perquè no fem un foro absurd o un xat de margis????
FEM PASTA O QUÈ?¿

15 de febrer, 2007 01:13  
Anonymous Anònim said...

OOooooooh!! Pasta!! M'encanta la pasta!!

Cuines tu?

17 de febrer, 2007 04:37  
Blogger Puy said...

I en foren 50

18 de febrer, 2007 03:28  
Anonymous Anònim said...

Carbonara sempre

20 de febrer, 2007 18:23  
Blogger Puy said...

Avui n'he menjat

20 de febrer, 2007 20:18  
Anonymous Anònim said...

Era bona?

21 de febrer, 2007 14:09  
Anonymous Anònim said...

Doncs mira tu, avui jo menjaré macarrons, apa!! xD

22 de febrer, 2007 14:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home