divendres, 27 d’abril del 2007

Concert Màgic

Bones, persones (que no vol dir que sigueu bones persones).

El fet que estiguem en plena gravació de la maqueta, com tots sabeu, no és motiu d'absència de concerts. No és que els busquem per sota les pedres, però surten. I per això el post d'avui.

Ja us avanço que s'acosten un parell de concerts (un de normal i un altre d'acústic), però avui, de moment, tan sols anunciarem el primer.

L'altre dia, un visitant habitual d'aquest bolg (el Red Pèrill) buscava desesperadament un grup per fer un bolu conjunt amb el seu grup, els Albatros, i va pensar en els Cocos Blaus!! Més que pensar en nosaltres, va decidir que tocaríem amb ells, i nosaltres vam confirmar la seva decisió, XD.

Així és que, persones, d'aquí una setmana, concert de Blue Coconut i Albatros. La cosa tindrà lugar al Màgic, de Barcelona (allà al costat de la Ciutadella), i començarà a les 23.30, el divendres 4 de maig. L'entrada costarà 5€, i es comprarà allà mateix (no sé si en tindrem d'anticipades durant aquesta setmana). Primer tocarem els cocus i després els Albatros (primer Naltros i després alBaltros, juas).

Així que us hi esperem a tots. Per als qui encara no coneixeu als Albatros, són un grup amic (tot i que gairebé no ens coneixem, però hi ha un bon rollu internauta) d'Igualada, i podeu esbrinar què és això del rock psychedelic aquí.

Apa, resumint:

Divendres 4 de maig
Al Màgic (Passeig Picasso, 40, al costat del Parc de la Ciutadella)
A les 23.30
BLUE COCONUT
ALBATROS
Entrada 5€

Aquí deixem el cartell:


PD: i aneu-vos preparant, perquè tot just una setmaneta més tard (dissabte) tindreu el segon acústic de Blue Coconut!!

24 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jo suposo que vindré.

Edu.

27 d’abril, 2007 09:41  
Anonymous Anònim said...

NO SUPOSIS TANT, NO SUPOSIS TANT... XD

Ai, que maco... acabarem anant de campaments junts a l'estiu i tot... XD

27 d’abril, 2007 10:10  
Blogger Puy said...

M'encanten els posts on hi ha tants comentaris. No dono (pollastre) a l'abast.

28 d’abril, 2007 13:51  
Blogger Sete said...

XD, el Puy s'ha posat fotoooooo !!! I quina foto, mare meva... així m'agrada Puy, que segueixis intentant lligar per internet!

28 d’abril, 2007 14:00  
Blogger Puy said...

Es la millor fot que m'han fet en ma vida!!

28 d’abril, 2007 22:50  
Blogger Sete said...

Gràcies gràcies, te la vai fer jo, XD

29 d’abril, 2007 02:54  
Blogger Sete said...

Veient la data d'avui i la de publicació del post podem arribar a una ràpida conclusió:

el Freixas fa dos dies que no es connecta...

29 d’abril, 2007 23:37  
Anonymous Anònim said...

Hola a tots i totes, haig de donar una mala notícia: Johan Langell, bateria de Pain Of Salvation deixa el grup. Almenys acabarà la gira per aquest any, però després... Si més no també hi ha un parell de bones notícies: concert vostre d'aquí a 5 dies i cap al juny Dream Theater treuen un disc nou.

Au i doncs, salut a tothom

30 d’abril, 2007 14:02  
Anonymous Anònim said...

Ah! per cert, m'he oblidat de identificar-me, sóc en Roger NS (és que, de fet, m'agrada acaparar l'atenció i l'espai, :-P)

30 d’abril, 2007 14:04  
Blogger Sete said...

Sí, és cert, l'Adri ja ens va dir que havia trobat un altre grup, uns nòrdics molt chachi-guais

30 d’abril, 2007 14:32  
Anonymous Anònim said...

Niaro-niaro nia...no?

(es que ara escoltava Porcupine Tree i feien això.. i he vist que.. joder... nosaltres també ho sabem fer, i amb més gràcia osties...)

30 d’abril, 2007 16:20  
Anonymous Anònim said...

Oooooooh!!! Puy!!! Que guapo que estàs a la foto!! Et vull follar!!

xD

30 d’abril, 2007 20:23  
Blogger Puy said...

AAAAAAAAARGHHH!!! A mi nomes em folla el Sete i l'Adri (alhora).
Per cert Perill, que es el que feien els arbres porcespins? Niaro-niaro nia... no???

01 de maig, 2007 03:37  
Anonymous Anònim said...

Si, i és quan me'n vaig donar compte de que en un concert com el nostre l'unic que podrien fer és escoltar i assentir i/o bavejar...

01 de maig, 2007 16:30  
Blogger Edu Blanch said...

A mi, si em volgués follar el Freixas, em moriria de por.

01 de maig, 2007 19:45  
Blogger Sete said...

El Puy està acostumat ja a que la gent li vulgui fer això, per tant ja no es mor de por.

01 de maig, 2007 20:41  
Blogger Puy said...

Em moro d'altre coses, com de rabia, perque el Sete es "t'estic" que els que em volen follar acostumen a ser tios raro.
PORQUE MUNDO CUREEEEEEEL?!?!?!?!

02 de maig, 2007 14:11  
Anonymous Anònim said...

I t'estranya, amb aquestes fotos que penges als blogs?

02 de maig, 2007 16:01  
Anonymous Anònim said...

Home... a mi particularment, els calvos no em diuen res (i si algun dia decideixo que em diuen alguna cosa, tranquil que ja em fotré catxondo jo tot sol xD).

02 de maig, 2007 23:40  
Anonymous Anònim said...

Jo tenia un profe de la llotja que sempre deia "calvo is biutiful!".
La viidaaa es asíiiii, no la he inventado yooooo!

03 de maig, 2007 13:20  
Anonymous Anònim said...

No fotis!!! Anaves a la llotja tu?? Jo anava a Vic, però el meu germà també hi havia estat a la llotja xD

03 de maig, 2007 21:02  
Anonymous Anònim said...

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaaaa

04 de maig, 2007 13:53  
Anonymous Anònim said...

i aquest també anava a la llotja XD

06 de maig, 2007 13:36  
Blogger Edu Blanch said...

És que la llotja "es un filón".

06 de maig, 2007 22:16  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home