dimarts, 17 d’abril del 2007

Primera Jubilació dels pares de l'Adri

No, no, amb aquest títol no estic pas insinuant que els pares de l'Adri tinguin ja 60 i tants anys.

Si bé tots els pares dels membres de Blue Coconut ens estimen molt i tal i tot això, n'hi ha dos que encara tenen una relació més directa amb el conjunt del grup, i és que durant aquests dos anys de concerts (aquest diumenge farà un parell d'anys d'aquell primer concert a Sagrada Família) sempre hem disposat de furgoneta i conductor per transportar tot el material!!! Tot un luxe, la veritat, per a uns niñatos que ja tenim tots més de 20 anys... tot gràcies al senyor Arnal i la senyora Pino (queda més pro així, però vaja, podríem anomenar-los els pares de l'Adri).

Gairebé sense preguntar-nos perquè, ens hem trobat sempre que en un dia de concert, hem tingut allà a la porta del local el papa Arnal amb la furgo esperant a carregar el que fes falta (que si la bateria, que si els amplis, els instruments... el faristol!! XD). Vaja, que hem rebut una ajuda quasi diria que inestimable. Sense això no hi ha concerts, senyors. Així que infinites gràcies!!

I bé, resulta que d'aquesta pandilla de niñatos mimats que no mouen el puto cul, n'ha sortit un (que no deixa de ser niñato ni mimat com els altres), que ja té la L!!!!!!!!

Sí senyors, m'he tret el carnet!! Aquí em teniu, oi que faig una mica de por?


Això significa que, oficialment, els pares de l'Adri han rebut la seva primera jubilació, i si tot va bé, ara només hauran de venir als nostres concerts per gust, i a l'hora del concert! (tot un luxe per a ells també, XD)


Aquí tenim el recorregut que vaig fer amb el cotxe, marcat amb una línia vermella. El puntot vermell de baix és d'on vaig començar, el de dalt on vaig acabar, i el puntot groc aquell que hi ha per allà... era un gat mort que hi havia per allà, que feia fàstic, i que segons el Seo porto al cap! XD

En fi senyor@s, em despedeixo havent-vos anunciat aquesta bona nova (ja anunciada NO-oficialment en un comentari de l'anterior post per cert personatge que sovinteja aquest blog), i us asseguro que ens veiem aviat... s'acosta alguna cosa que molts vau demanar repetir tot just presenciat. Molt aviat, aquí al blog!

Salut, prog, i eLes!!

22 Comments:

Anonymous Anònim said...

El que més em sorprèn de tot aquest traçat (en ben entès que hagis procurat recrear fidelment l'itinerari en qüestió... -que complementi algú altre la resta de la parrafada algú altre, que no estic gaire Joquim Nadal avui...- ... ... ...), és que a pocs metres del gat (got) mort que carda fàstic i tal, passéssis per damunt d'una rotonda, i que tot i això t'aprovéssin xD

(home... ja sé que encara que sembli mentida, també hi ha examinadors enrollats/des per la vida, però tant???)

17 d’abril, 2007 19:17  
Blogger Kosmonaut said...

M'estàs dient que dins el renault 19 ficareu la bateria completa, tres amplis, dues guitarres, un baix, el teclat i el peu?

Llavors diràs que sóc jo que no té sentit de l'espai...

17 d’abril, 2007 23:07  
Blogger Sete said...

.... weno weno, ja es vorà! XD

17 d’abril, 2007 23:17  
Blogger Puy said...

Tin tiririn tiririn tiririn tiririn, tirin tin tin tin tin (musica del Tetris). Aqui tots som els putos amos del Tetris i tots ens l'hem passat (sino, no hauriem pogut tocar la canço a la versio acustica de Black Earth) i ens resultara facil i tot encabir-hi (oh, quina paraula mes maca) tot el que faci falta (i mes).

17 d’abril, 2007 23:37  
Blogger Sete said...

ahí ahí, duro amb aquestes criticones que no gosen ensenyar més que els seus peus amb les ungles pintades. Ben dit, jo no he dit tota aquesta parrafada que has dit tu sobre el tetris (quasi es podria dir que filosofada) perquè em feia mandra, en canvi no em fa mandra escriure aquesta altra tonteria de comentari (aquest si que no se'n pot dir filosofada, sinó com a molt paradoxa).... en fin pilarín, a cascarla!

17 d’abril, 2007 23:43  
Anonymous Anònim said...

Anna, em sembla que el Sete t'està dient que a partir d'ara s'et girarà feina com a conductora: 1 furgoneta = 2 cotxes xD

Ara que, d'altra banda... t'en faries creus del que he arribat a veure-hi cabre en un Citroen AX.

De totes maneres Sete... ja cal que els declaris l'impost revolucionari a la resta del grup, o ho tens clar amb el tema de la benzina xD

18 d’abril, 2007 02:05  
Anonymous Anònim said...

Bueno, ara ja podreu ser uns rockeros complerts.Podreu fumar porros, beure cervesa..y portar alguna grupy al cotxe.Tot aixó claro...fent rotació de conductor...A no, que sols 1 de vosaltres te el carnet..!!

18 d’abril, 2007 08:45  
Blogger Sete said...

Res de fumar! A fumar fora del cotxe, com si estem enmig de l'autopista!

18 d’abril, 2007 14:01  
Blogger Blue Coconut said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

18 d’abril, 2007 17:35  
Blogger Seo said...

El comentari suprimit era meu que l'he liat. En menys d'un any em comprometo a conduir jo també.

"En materia de conducir les puedo garantizar que dentro de un año estaremos mucho mejor que ahora..."

18 d’abril, 2007 17:38  
Anonymous Anònim said...

Ja era hora tiussss....

18 d’abril, 2007 17:59  
Anonymous Anònim said...

Tu vigila Seo, que en Zapatero va dir una cosa semblant abans de guanyar les eleccions, i va acabar passant el que finalment va passar (i espera't xD)

18 d’abril, 2007 19:48  
Blogger Puy said...

Ara ja podrem anar a Igualada i fer un bolo amb Albatros!!

18 d’abril, 2007 20:36  
Anonymous Anònim said...

Doncs no Puy, tocareu amb nosaltres a Barna, però necessito que algú em truqui avui!! Urgent!!! 686 38 37 51

18 d’abril, 2007 21:56  
Anonymous Anònim said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






PD: Perdoneu la intromissió. És m'estava barallant amb el meu ordinador (cosa rara, però al final he guanyat jo xD)

19 d’abril, 2007 18:02  
Blogger Puy said...

Perquè els comments d'aquest blog sempre degenerent (aerònomament, esclar) tant? La pregunta no va pel comment del Freixas, per exemple (nooooooooooo...).
Per cert, sort que ningú ha vist el comment del Red Pèrill...

19 d’abril, 2007 21:26  
Blogger Sete said...

Sí Puy, a més últimament la gent acostuma a avançar contingut del proper post en algun comment (vegi's el cas del Freixas en l'anterior, i del Pèrill en aquest...)

Mu mu muuuuuu diuen les vaques
Be be beeeeee diuen les ovelles
Piu piu piuuu diuen els ocells
I titiriiiiii dic jo, aladeu!

19 d’abril, 2007 22:00  
Anonymous Anònim said...

Peril... som uns incompresos... xD

20 d’abril, 2007 03:19  
Anonymous Anònim said...

no entenc això de sort que ningú ha vist el coment del Red Pèrill, Puyi

24 d’abril, 2007 14:58  
Anonymous Anònim said...

Jo sí que l'he vist, però com que no et conec, tampoc sé de què va el tema, i en qualsevol dels dos casos sóc lerdo per naturalesa, no he dit res.

PD: Bé... potser sí que ens coneixem; potser en algun moment m'has arribat a dir "ei Freixas, sóc en Red Peril", i jo m'hagi quedat igual i no m'en recordi. O potser... potser tot plegat forma part d'una conspiració judeo-masònica per acabar amb mi (o no... o sí? o... a què venia tot plegat?).

PD": Sí sí... se m'en va, què passa?

24 d’abril, 2007 22:16  
Blogger Edu Blanch said...

A veure quan tornem a fer un concert plegats, mamons.

Ara us toca a vosaltres fer-nos un huecu.

Edu.

25 d’abril, 2007 11:38  
Blogger Edu Blanch said...

(l'anterior comment va pels Cocos i és amb carinyo)

Edu.

25 d’abril, 2007 11:48  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home